Секретар
Цветелина Калчева
Секретар на община Троян
Пряко ръководи и контролира дейността на:
- Отдел „Услуги на гражданите“
- Отдел „Правен“
- Стая №26
- Тел.: 0670/ 68 026
- E-mail: kalcheva@troyan.bg
Дата на раждане: 27.01.1986 г.
Кариера:
- От 2018 г. – Община Троян, Секретар
- 2013-2018 – Община Троян, Главен експерт „Търговия и туризъм“
- 2011-2013 – БГМ Софт ООД, Превод и организация на икономическите дейности
- 2009-2010 – Рико Стил ООД, Мениджър продажби район Германия, Австрия, Холандия
Образование и обучение:
- 2009-2010 – СА „Димитър А. Ценов“ Свищов – Магистър по специалност „Маркетингови комуникации“
- 2007-2008 – FH Gelsenkirchen, Германия – Стипендиант по програма ERASMUS, направление „Бизнес и икономика“
- 2005-2009 – СА „Димитър А. Ценов“ Свищов – Бакалавър по специалност „Международни икономически отношения“
- 2000-2005 – Гимназия за чужди езици „Екзарх Йосиф I”, Ловеч – профил Немски и Английски език
Функции:
Секретарят на общината ръководи, координира и контролира функционирането на общинската администрация за точното спазване на законите и подзаконовите нормативни актове и на законните разпореждания на Кмета на Община Троян.
Секретарят на общината изпълнява следните функции:
- Осъществява административното ръководство на общинската администрация.
- Осъществява координацията и контрола на административните звена за точното спазване на нормативните актове и на законните разпореждания на Кмета на Общината.
- Отговаря за планирането и отчетността при изпълнение на ежегодните цели на администрацията.
- Организира дейността на общинската администрация, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им.
- Организира деловодното обслужване, документооборота в общината и общинския архив.
- Организира и контролира дейността на звената по гражданска регистрация и административно обслужване.
- Осигурява разгласяването и обнародването на актовете на Общинския съвет и на Кмета на общината.
- Организира и контролира работата с предложенията и сигналите на гражданите и юридическите лица.
- Отговаря за поддържането в актуално състояние на избирателните списъци в общината
- Осъществява организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми.
- Следи за спазването на трудовата дисциплина и правилата за работното време на служителите в общинската администрация.
- Ръководи и контролира процедурите по разработване, утвърждаване и изменение на длъжностните характеристики на служителите от общинската администрация и звената към нея, като утвърждава длъжностните характеристика на служителите, работещи по служебно правоотношение и съгласува длъжностните характеристика на служителите, назначени по трудово правоотношение.
- Организира провеждането на атестирането на служителите в общинската администрация.
- Организира и контролира попълването на годишния отчет на общинската администрация в Интегрирана информационна система на държавната администрация.
- Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Административнопроцесуален кодекс /АПК/ и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното прилагане.
- Организира обмен на опит и внедряване на добри практики в работата на администрацията.
- Организира процеса на обучение на служителите от общинската администрация.
Секретарят на Общината утвърждава Вътрешни правила за организация на административното обслужване, които регулират взаимодействието на звената при осъществяване на административното обслужване и последователността на извършваните от и в тях действия.
Секретарят на общината упражнява вътрешен контрол по изпълнение на задълженията, свързани със Закона за мерките срещу изпирането на пари и правилника за прилагането му.
Секретарят на Общината изпълнява и други функции, възложени му от закон или нормативни актове, както и възложени от Кмета на общината.