Анализ и обобщение на анкетни карти за измерване качеството на административното обслужване в Община Троян - 2019 г.
Допитването е проведено в периода 1 юли - 31 декември 2019 г., под формата на анкетни карти. Целта му е да се проучи и обобщи качеството на обслужване на гражданите и представителите на бизнеса и институциите в ролята им на потребители на административни услуги.
В настоящото проучване са участвали 28 лица, използвали услуги на общинската администрация. Анкетните карти се разпространяват на хартия по работните места в Център за административно обслужване в Общинска администрация – Троян и отдел „Местни приходи“ – Троян и съдържат отворени и затворени въпроси. Същите са предоставени на гражданите и по електронен път, а именно на електронния портал на Община Троян.
Изводите от анкетното проучване подпомагат повишаването на качеството на административното обслужване в Община Троян. Целта е предлаганите услуги да се оптимизират и улеснят. За да се облекчи достъпа до тях, общинска администрация – Троян отделя голямо внимание на услугите, предоставяни електронно и комплексно, и разширява поетапно броя им.
Файлове и ресурси